Afscheid - Reisverslag uit Vias, Frankrijk van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Vias, Frankrijk van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

07 April 2014 | Frankrijk, Vias

Afgelopen 2 weken afscheid genomen van school Landstede.
Eerst van de studenten, dat was erg ontroerend ze hadden allemaal een recept gemaakt en een persoonlijk woordje erbij. Ik had gezorgd voor koffie en thee en iets lekkers erbij. Dit vonden ze erg gezellig.
Jurgen mijn opvolger heeft nog een quiz gedaan met de studenten en later hebben we nog een spel gedaan.
En ja toen moesten we afscheid nemen en dat viel niet mee, een twee tal studenten ging helemaal niet weg ze moesten huilen ik heb ze in mijn armen genomen en mijn privé mail gegeven en toen gingen ze.
Donderdagavond was het afscheid met het team en directie.
We hebben gegeten bij het spookhuys in Hattem.
Er was een toespraak van de directie en mijn collega Pieta.
Ik heb een mooi cadeau gekregen een Canvas schilderij met namen van het team en uitspraken die bij mij pasten. Ik voeg de foto toe.
Ook kreeg ik een wasmand met allemaal cadeaus prachtig'.
Een diner bon van de directie. Al met al een fantastische afscheid.

Vrijdag kwam de caravan helemaal gerepareerd prima gedaan.

We zijn de hele vrijdag bezig geweest om de caravan in te pakken en schoonmaken natuurlijk.
Vandaag maandag zijn we weer bezig geweest met de voorbereidingen en hopen donderdag te vertrekken.

  • 08 April 2014 - 12:54

    Lenie:

    Bart en Dineke, ik wens jullie een goed verblijf in Frankrijk. Geniet er van en kom behouden weer naar huis.
    Ik wens jullie het allerbeste, en tot ziens.
    Het ga jullie goed!

    Liefs Lenie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Vias

Camping Frankrijk

Camping Frankrijk

Recente Reisverslagen:

18 September 2014

We zijn weer thuis

14 September 2014

Mosselen en thuiskomen

31 Augustus 2014

Weemoed

19 Augustus 2014

Montpellier

11 Augustus 2014

Een week vol belevenissen
Bart en Dineke

Dit zijn de Lodge tenten van Happy Tent.

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 34603

Voorgaande reizen:

16 Juni 2016 - 24 September 2016

Spanje 2016

02 Juli 2015 - 15 September 2015

Spanje 2015

10 April 2014 - 15 September 2014

Camping Frankrijk

Landen bezocht: