Afscheid - Reisverslag uit Vias, Frankrijk van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Vias, Frankrijk van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

07 April 2014 | Frankrijk, Vias

Afgelopen 2 weken afscheid genomen van school Landstede.
Eerst van de studenten, dat was erg ontroerend ze hadden allemaal een recept gemaakt en een persoonlijk woordje erbij. Ik had gezorgd voor koffie en thee en iets lekkers erbij. Dit vonden ze erg gezellig.
Jurgen mijn opvolger heeft nog een quiz gedaan met de studenten en later hebben we nog een spel gedaan.
En ja toen moesten we afscheid nemen en dat viel niet mee, een twee tal studenten ging helemaal niet weg ze moesten huilen ik heb ze in mijn armen genomen en mijn privé mail gegeven en toen gingen ze.
Donderdagavond was het afscheid met het team en directie.
We hebben gegeten bij het spookhuys in Hattem.
Er was een toespraak van de directie en mijn collega Pieta.
Ik heb een mooi cadeau gekregen een Canvas schilderij met namen van het team en uitspraken die bij mij pasten. Ik voeg de foto toe.
Ook kreeg ik een wasmand met allemaal cadeaus prachtig'.
Een diner bon van de directie. Al met al een fantastische afscheid.

Vrijdag kwam de caravan helemaal gerepareerd prima gedaan.

We zijn de hele vrijdag bezig geweest om de caravan in te pakken en schoonmaken natuurlijk.
Vandaag maandag zijn we weer bezig geweest met de voorbereidingen en hopen donderdag te vertrekken.

• 08 April 2014 - 12:54

Lenie:

Bart en Dineke, ik wens jullie een goed verblijf in Frankrijk. Geniet er van en kom behouden weer naar huis.
    Ik wens jullie het allerbeste, en tot ziens.
    Het ga jullie goed!

Liefs Lenie