Werken op de camping - Reisverslag uit Vias, Frankrijk van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Werken op de camping - Reisverslag uit Vias, Frankrijk van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Werken op de camping

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

20 April 2014 | Frankrijk, Vias

Lieve mensen,
Vrijdagavond 11 april onze aankomst dag kwam de eigenaar van Happy Tent op bezoek. Wat bleek; er was iets mis gegaan met de opbouw ploeg waardoor de baas 4 mannen naar huis heeft gestuurd, er bleven 2 jongens over dat was de zoon van de eigenaar met zijn vriend. Zij moesten de tenten verder opbouwen en alles nog in de tenten zetten.
De eigenaar vroeg aan Bart of hij de tafels in elkaar wilde zetten.
Uiteindelijk heeft Bart aangeboden om te helpen en maar goed ook want anders was het nog lang niet klaar geweest en wij moesten ook verder met ons werk ( het inrichten van de tenten). Bart heeft de binnentent er in gemaakt en de luifel ingehangen, bedden in elkaar gezet en ik maar helpen wat een werk, maar Bart wilde het af hebben het is net een tank en ik sjokte er achteraan. In 2 dagen was het klaar en konden wij met ons werk beginnen, het inruimen dat was veel leuker. Alles verzorgd en gezellig neergezet. We hebben woensdag 5 tenten klaar gemaakt en donderdag ook 5 tenten . Donderdagavond maar eens een gesprek met Bart aanknopen want dat werken ben ik even zat.
Vrijdag is onze trouwdag, 39 jaar ja ja een heel eind maar daar zijn we God ontzettend dankbaar voor. Dus ik zeg tegen Bart wat zullen we vrijdag gaan doen want het is onze trouwdag. Bart zegt we kunnen s' ochtends nog wel een paar tenten doen en s'' middags wat anders.
Nee nee daar komt niets van in we gaan deze dag uit en we doen zaterdag en zondag ook niets. Ja toen moest Bart zich er wel bij neerleggen en dat heeft hij gedaan we hebben vrijdag een hele leuke dag gehad we hebben een strand wandeling gemaakt bij Cap d Adge en zijn later doorgereden naar Sète een leuke vissersplaats en onderweg aan het strand gepicknickt heel gezellig. We waren tegen 18.00 uur terug op de camping en hebben pizza gehaald want we wilden de kerkdienst luisteren van vrijdagavond. Zaterdag heerlijk uitgeslapen. Na het ontbijt zijn we op de fiets naar de markt in Vias geweest en boodschappen gedaan en in de middag hebben we nog een fietstocht gemaakt langs het Canal du Midi uit 1800 en staat op de lijst van wereld erfgoed Unesco. Dit was heerlijk genieten na al dat werken.
Vandaag is het zondag de opstanding dag. We hebben de kerkdienst weer geluisterd dat is wel fijn. Wij wensen jullie allemaal goede paasdagen.
Vriendelijke groet,

Bart en Dineke

• 20 April 2014 - 12:55

Jenny Wielink:

Bart en Dineke,
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Hele goede paasdagen en succes met de werkzaamheden.
    Groet Jenny

• 20 April 2014 - 13:44

Hilda:

Gefeliciteerd met jullie trouwdag en ook goede paasdagen gewenst!

• 20 April 2014 - 21:05

Ans En Jan Schreurs:

Lieve Bart en Dineke
    Lieve Bart en Dineke,

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag, iets om dankbaar voor te zijn.
    Wij wensen jullie nog vele gelukkige jaren samen toe al is het geven en nemen merk ik wel.
    Ik merk wel Dineke dat je niet zomaar alles over je heen laat komen , groot gelijk hoor, met overleg kom je een heel eind.
    Jullie hadden de aankomst op de camping natuurlijk wel,anders voorgesteld, maar gelukkig ging verder alles goed.
    Wij hebben vandaag twee fijne kerkdiensten gehad, morgen nog een zangdienst.
    Het was vandaag mooi weer al was er wel veel wind. Morgen zou het ook 20 graden worden met zon en bewolking dus niets te klagen.
    Verder gaat hier alles goed druk met van alles, morgen gaan we bij Jochem en Leonie gourmetten.
    Morgen gaan we nog naar een waterornament kijken , wij hebben bij ons feest geld gekregen en willen het daar van kopen. Jan moest vanavond naaf de LOCO, dus het rijk alleen.
    Wij wensen jullie alle goeds toe en een fijne tijd,
    Groetjes Jan en Ans
    Groetjes Jan en Ans

• 22 April 2014 - 18:48

Rika Zielman:

Hoi Bart en Dineke . Dat was echt wel een tegenvaller dat jullie hard aan het werk moesten. Toch ook wel genoten in het weekend. Komen de gasten nu al gauw of kunnen jullie zelf nog even vakantie vieren. Misschien bedenkt de baas nog andere klusjes voor jullie. Zaterdag ben ik met Marjan naar Linda en Jan Gerrit geweest. Ze stonden op een camping in Zeewolde. Het was erg gezellig. Eerste paasdag ben ik bij Marjan geweest. Lekker buiten gezeten.Het is wel stil aan de overkant . Saai hoor. Maandagmorgen heb ik naar de zangdienst van jullie kerk geluisterd. Wel mooi. Zo te lezen in jullie mail hebben jullie volgend jaar groot feest. 40 jaar, waar b lijft de tijd . Er zijn best wel veel mensen die jullie verslagen bekijken. 418 op dit moment. Hartstikke leuk. Het ga jullie goed en blijf met spanning jullie Franse werkvakantie volgen. Groetjes Rika