De voorbereidingen en de Reis - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu De voorbereidingen en de Reis - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen en de Reis

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

05 Juli 2015 | Spanje, Platja d'Aro

Lieve mensen,

Hier ben ik eindelijk weer het heeft even geduurd maar het was hectisch de afgelopen week.
Maandag de caravan ingepakt, dinsdag de rest en het huis gedaan en daarna bij roelf en Corien gegeten en daarna naar marleen en Bart koffie gedronken. Woensdag de rest klaar gemaakt. Woensdagmiddag naar Henk en Danielle en dan naar Annemiek en Maarten en daar eten en dan naar de musical van Anouk onze oudste kleindochter.
Dat was prachtig het was een heel bijzondere avond, je kleindochter die meedoet en het verhaal erachter was prachtig. ( respect voor elkaar).
We waren blij dat we dit nog mee konden maken voordat we naar Spanje gingen.
Maar op weg naar Henk kwamen we erachter dat de Arco het niet deed.
Wij naar een dealer in Zeewolde en die zij dat we dinsdag aan de beurt waren nou daar konden we niet op wachten.
Bart is donderdagmorgen naar de dealer in Wezep geweest en die heeft het gemaakt en konden we met Arco vertrekken maar wel een uur later als gepland. De reis ging voorspoedig en zijn doorgereden naar Macon daar overnacht. Vrijdag gingen we naar getankt te hebben om 09.00 uur vertrekken maar opeens hoorden Bart een raar geluid in de auto, oorzaak een lange spijker in de band. Dus terug naar de banden specialist deze heeft het gemaakt en naar een uur konden we op weg naar Spanje, waar we om 18.30 uur aankwamen. Daar werden we hartelijk ontvangen zowel door de receptie als het gastechtpaar. We hebben samen gedronken en de caravan op de plek neergezet en samen gegeten dat was erg gezellig.
Zaterdag de voortent opgezet en de rest in orde gemaakt.
En nu zitten we heerlijk bij de tent. Het is warm 35 graden maar s, avonds is het lekker buiten.
Zo nu weten jullie weer het een en ander, morgen gaat het beginnen de eerste gasten komen morgen dus aan de bak.

Met vriendelijke groet,

Liefs

Bart en Dineke

• 06 Juli 2015 - 11:38

Hilda Sikkema:

Dat was dus een start met veel hindernissen, vervelend!
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en begonnen zijn met je werkzaamheden. Succes.
    Voor de temperaturen hoeven we hier niet naar Spanje!

• 06 Juli 2015 - 12:24

Jantina:

Gelukkig waren jullie al gewend aan de hitte . Goede tijd daar.

• 06 Juli 2015 - 16:47

Lenie:

fijne vakantie! Groetjes Lenie

• 08 Juli 2015 - 21:59

Fred Westerman:

Bart&Dineke,
    Bedankt voor het 'bijpraten'. Tjonge jullie hebben al veel beleeft vóór vertrek bij (klein)kinderen en ook nog tijdens de reis, maar het hoofd koel gehouden!!?? Een fijne tijd gewenst. Willy&Fred
    Westerman