Drukke dag - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Drukke dag - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Drukke dag

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

19 Juli 2015 | Spanje, Platja d'Aro

Lieve mensen,
Hoe is het met jullie? Gaat alles naar wens?
Even een berichtje vanuit Spanje van ons. Het is hier goed toeven wij vermaken ons prima.
Gisteren een hele drukke dag gehad er gingen 3 gezinnen vertrekken en 1 gezin wilde graag blijven dat kon nog maar ze moesten wel naar een andere tent verhuizen. De boekingen gaan via kantoor dus alles zit aan elkaar vast. De gasten waren heel blij dat ze konden blijven.
En we hebben weer 5 gezinnen verwelkomd het was een hele happening want de gasten kwamen heel laat doordat er zoveel drukte was op de Franse wegen. De gasten kwamen allemaal uitgeput aan. Ik heb ze gelijk voorzien van drinken en Bart heeft een kort praatje gehouden en toen naar de tent gebracht.
En ze kwamen natuurlijk allemaal tegelijk maar dat werd goed opgelost stoelen genoeg en even wat drinken doet wonderen.
Bart vertelt van alles over de camping en de omgeving en de winkels en natuurlijk het strand.
S ’avonds toen we even in het straatje kwamen om water te brengen waren de gasten geïnstalleerd en ging het al een stuk beter.

Ik noemde het straatje: we hebben 16 tenten in één straatje staan 8 tegenover 8 en dat vinden ze erg gezellig vooral voor de kinderen. Wij staan 2 straten achter het straatje en de service tent staat tegenover ons dus dat is erg gemakkelijk.
En in ons straatje staan de 2 lodge tenten dit zijn hele hoge tenten deze heeft Bart in het voorjaar opgezet samen met een aantal mannen. Prachtige tenten dit is de toekomst. Ik zal een foto sturen als het lukt want het downloaden duurt lang.
Ook wij hebben het gezellig met de mensen om ons heen we lachen wat af, want onze buurman en buurvrouw van de lodge tent waren gezellig een ritje aan het maken en wilden naar een strandje, daar aangekomen en duur geparkeerd bleek op het strandje allemaal blote mannen te liggen, ze schrokken en zijn onverhoopt weer vertrokken naar een ander strandje dit gaf veel hilariteit in ons straatje.
Ik vertelde over het water brengen, het is nl zo dat in ieder tent een waterkoeler staat en dan kunnen de mensen water kopen een grote fles van 19 liter en deze moet Bart dan op de koeler zetten. En omdat het hier zo warm is wil iedereen wel een water fles.
Jullie horen het het is hier heel plezierig en heel gezellig.
We wensen jullie het allerbeste.
Hartelijke groet,
Liefs,
Bart en Dineke

• 20 Juli 2015 - 10:34

Hilda Sikkema:

Jullie hebben het dus goed naar je zin en zijn lekker bezig.
    Foto's sturen; leuk, maar laat die blote kerels maar zitten! :-))

• 20 Juli 2015 - 11:32

Nelianne:

Leuk om zo jullie belevenissen te lezen! Hier is het rustig, gaat zo z'n gangetje.
    Groetjes van Paul en mij!