Talentenjacht - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Talentenjacht - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Talentenjacht

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

30 Juli 2015 | Spanje, Platja d'Aro

Lieve mensen,
Een berichtje vanuit het bewolkte Spanje, af en toe schijnt de zon maar over het algemeen is het bewolkt maar de temperatuur is nog steeds hoog ongeveer 28 graden. Er wordt nog steeds gezwommen in het zwembad en naar het strand gegaan en dat kan ook prima.

Zaterdag was er talentenjacht op de camping en daar deden heel veel kinderen aan mee zo ook Laureen een van onze jonge gasten van “Happy Tent” ze doet aan turnen en gaf een enorme show prachtig om te zien, en er waren veel dansjes, en zingende kinderen. Er werd een derde en tweede en eerste prijs wegegeven. En jullie raden het al Laureen werd eerste ze is een kanjer van 11 jaar, dat was een enorm applaus en zij kreeg de gouden medaille. Er was een internationale jury dat bestond uit een Spanjaard, Belg, en Fransoos. Ik zal er een foto bij voegen.

Zondag zijn we naar de kerkdienst geweest in de openlucht. Het was hier 20 minuten vandaan op een camping “El Delfin Verde” in Torroella de Montgri dit wordt al 43 jaar georganiseerd het is interkerkelijk en de camping staat belangeloos de stoelen en de plek op de camping af. Er waren wel 400 mensen allemaal Nederlanders en de dienst was ook in het Nederlands en na afloop was er koffie drinken. Prachtig zo met elkaar zingen en zo dienst te beleven.

Maandag was een drukke dag er vertrokken 4 gezinnen en er kwamen 7 gezinnen. Dus dat was vroeg opstaan 6.00 uur. We hebben de tenten in orde gemaakt, we waren nog niet eens klaar of de eersten stonden al voor de deur maar die moesten even wachten tot we klaar waren. De mensen kwamen met het vliegtuig en zijn eerst in het restaurant gaan ontbijten en toen we klaar waren heeft Bart ze opgehaald en konden ze naar hun tenten. Ze vonden het prachtig. We hadden nog even tijd om te lunchen en belde de receptie dat er weer gasten onderweg waren. De gasten moeten eerst langs de receptie en zij bellen ons als ze eraan komen en staan wij de gasten op te wachten.

De laatste kwam om 18.30 uur en dan komt die nog even en die en toen waren we om 19.30 uur klaar. We hadden geen zin meer in koken en hebben een heerlijke douche genomen en zijn uit eten gegaan, naar het “Holland Huis” dat is net even buiten de camping en werken Hollanders, en kun je Hollandse pot krijgen. Het is daar reuze gezellig en omdat wij van “Happy Tent” zijn kregen we 20% korting. De eigenaar heet Paul en ik zei tegen Paul we sturen al onze gasten naar je toe, toen kregen we een stapel folders mee als we daar “Happy Tent” opzetten en aan de gasten uitdelen krijgen ze 10 % korting. Nou dat is een leuke deal, dus de folders hebben we uitgedeeld aan onze gasten en er zijn al een aantal geweest het is daar zo druk dat je moet bespreken wil je een plekje hebben.

Tot half augustus hebben we alle tenten vol en er komt nog steeds wat bij. 12 september gaan er nog 7 gezinnen weg, dus het gaat nog even door.
De vooruitzichten voor het weer zijn heel gunstig vanaf zondag weer warm en zonnig boven de 30 graden en dat is lekker want we zijn er al aan gewend. We vinden het nu maar frisjes.
Het is erg leuk op de camping ze kennen ons en komen veel om een praatje te maken.

De eerste boekingen voor 2016 zijn al weer binnen er is ook een run op de Lodge tenten. Iedereen wil even kijken en vind ze prachtig. Ook hier zal ik een foto van bij voegen.
Wij genieten volop en zijn s ’avonds laat klaar omdat er zoveel mensen komen praten en kletsen, maar we hebben de tijd en zijn heel relax.
Zo nu weten jullie weer het een en ander tot de volgende keer.
Hartelijke groet,

Liefs,

Bart en Dineke

• 30 Juli 2015 - 23:04

Danny Schurink:

Hoi Bart en Dineke, nogmaals bedankt voor de goede service. We hebben een geweldige vakantie gehad. Laureen is nog steeds helemaal ik de wolken met haar gouden medaille! We verlangen alweer terug, want het is hier bewolkt, regenachtig en koud. Vandaag alweer gewerkt... Alles op z'n tijd zullen we maar zeggen! Geniet er maar van samen daar in Spanje! Groetjes uit Genemuiden van familie Schurink