Weer thuis - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

19 September 2015 | Spanje, Platja d'Aro

Lieve mensen,

We zijn donderdagavond rond half acht weer thuis gekomen.
We vertrokken woensdagmorgen om 8.00 uur en zijn doorgereden tot aan Macon in Frankrijk en kwamen om 18.00 uur aan.
Onderweg hadden we veel wind maar het was droog.
S 'Nachts begon het te regenen in Macon en vertrokken s 'morgens om half zeven met regen en we hebben regen gehad tot aan Nederland.
Tegen 19.00 uur werd het droog en we kwamen thuis om half acht s 'avonds.

We zijn blij dat we weer veilig aangekomen zijn en weer in ons heerlijk huis, maar we missen de zon.
In Spanje was het nog prachtig weer en fietsten we s 'avond nog gewoon in onze T shirt en korte broek door Platje D'Aro.

We willen jullie hartelijk danken voor jullie meeleven en mee lezen.
Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben.
Wij hebben wel heel erg genoten van de reacties en de mails enz.

We wensen jullie het aller beste en over negen maanden als alles goed gaat en op de planning staat is de weblog weer open.

Hartelijke groet,

Liefs

Bart en Dineke

• 19 September 2015 - 11:00

Hilda Sikkema:

Welkom thuis!
    Ja het weer zal even wennen zijn....

• 24 September 2015 - 01:01

Martin Hummel En Jopie Hummel-Trip:

Hallo Bart en Dineke,
    Fijn om te lezen dat jullie ook weer op het thuishonk zijn aangekomen.
    Bij deze nogmaals bedankt voor de goede zorg bij onze vroege aankomst en het late vertrek in de avond.
    Wie weet zien we elkaar nog eens weer in een huur accomodatie van Happy Tent.