Voorbereiding 2016 - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Voorbereiding 2016 - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Voorbereiding 2016

Door: Dineke Dertien

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

16 Juni 2016 | Spanje, Platja d'Aro

Dag lieve mensen,
Wij zijn weer in de lucht met onze weblog. De voorbereidingen zijn in volle gang. We vertrekken een week eerder omdat er ziekte is bij de gastechtparen en wij het gastechtpaar op camping Valldaro eerder aflossen zodat zij naar een andere camping kunnen om daar alles in orde te maken. Wij vertrekken nu op maandag 27 juni 2016 i.p.v. 4 juli. Gelukkig kon ik op school regelen dat ik eerder weg kan.
Gisteren heeft Bart de caravan opgehaald en de auto is nagekeken, dat is allemaal klaar.
Vandaag heb ik de caravan zoveel mogelijk ingepakt, Bart is nog met wat kleine klusjes bezig rondom de caravan en dan kan volgende week de kleding erin en is dat klaar.
Vrijdagochtend moeten we allebei werken en gaan dan s ’middags naar onze dochter Annemiek en Maarten want de kleinkinderen gaan een optreden geven over het Bijbelboek Esther en ja daar moeten opa en oma ook bij zijn. Gezellig. Zaterdag willen we de achterpui van het huis nog schuren en verven, dan is het huis bijna helemaal geverfd. De voordeur en de garagedeur moeten dan nog maar deze kunnen ook in september als we terug zijn. Zondag rustdag. Maandag moeten we met mijn moeder naar het ziekenhuis voor controle ze woont in Veendam en moet om 8.30 uur in het ziekenhuis in Stadskanaal zijn, dus dat wordt vroeg opstaan.
Volgende week gaan we naar de kinderen en kleinkinderen om afscheid te nemen voor 11 weken. Misschien zien we Roelf en Corien nog op de camping in Spanje, dat zou leuk zijn, maar het moet wel allemaal kunnen.
Zo zie je maar weer druk druk druk, maar we houden het hoofd koel het komt allemaal goed. We hebben er weer zin in. We kregen de lijst van kantoor en zagen dat er veel mensen van vorig jaar weer terug komen in de tenten, dat is leuk.
Ik stop ermee voor vandaag ik ga kijken of de was droog is. Tot de volgende keer.
Hartelijke groet,

Bart en Dineke

• 16 Juni 2016 - 18:18

Jantina:

Een heel goede voorbereiding verder en voorspoedige reis. Gezegende tijd in Spanje . Geniet van al het schoons wat onze God gemaakt heeft . Ik ga morgen 14 dagen naar Ameland .
    Hartelijke groet , met liefs , Jantina.

• 17 Juni 2016 - 14:09

Hilda:

Sterkte met alle voorbereidingen en het afscheid nemen!
    Het ziet er mooi uit op de foto's.
    Ik ben benieuwd hoe jullie avontuur daar deze keer zal verlopen en blijf graag op de hoogte.
    Een goede reis gewenst.
    Hart gr Hilda