Het wel en wee van de camping - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Het wel en wee van de camping - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Het wel en wee van de camping

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

06 Juli 2016 | Spanje, Platja d'Aro

Lieve mensen,
Een berichtje uit Spanje vandaag want de komende dagen zijn we wat drukker en komt er niets van.
We zijn al weer helemaal ingeburgerd en vermaken ons prima. Afgelopen zaterdag kwamen er gasten, de laatste kwam om half zes en waren wij klaar. Het ontvangen van gasten ging prima en wij zaten zo weer in onze rol.
De folders voor Barcelona en de verdere omgeving liggen weer klaar in de service tent. De gasten vinden dit prettig en ze komen langs om te vragen wat leuk is en waar ze het beste naar toe kunnen. Nou, die informatie wil en kan ik ze wel geven en Bart weet altijd precies waar ze langs moeten rijden en daar heb ik geen verstand van. Jullie zien, we vullen elkaar goed aan. Er zijn hier mooie plekken en dat wil ik de gasten graag vertellen en dat vinden de gasten op hun beurt weer prettig.
Zondag hadden we een rustdag en hebben wij de preek geluisterd.
Maandag allerlei klussen gedaan kijken welke voorraad we hadden en of het een beetje klopt. Ook hebben we boodschappen gedaan. We hadden maandag geen wissel dus konden we ons richten op dingen die nog in orde moesten zoals tenten in orde maken.
Dinsdag vrij, wat zullen wij eens gaan doen, ik wist het natuurlijk al ik wilde het dorp in en dat hebben we gedaan. Lekker gewinkeld en een terrasje gepakt heerlijk vakantie, en natuurlijk ook even naar zee gelopen het was een hele wandeling.
Woensdag naar het strand en daar heb ik heerlijk gezwommen in de zee het water was heerlijk. Het is hier ook prachtig weer we zitten alle dagen tot s ‘avonds laat buiten. En dan goed slapen.
Morgen gaan we tenten bij langs want zaterdag komen er 8 tenten vol en er komen veel gasten, sommigen met 7 personen en dan moeten we zorgen dat er genoeg bedden in komen, want in elke tent zitten 5 bedden. Komen er meer dan halen we bedden uit andere tenten die er maar met z’n 2e of 4e inzitten. Dus morgen bedden sjouwen. Dit jaar hebben we veel gasten die met 7 personen of 6 in een tent zitten. Ook gaan we de tenten controleren en stof vrij maken. Want ja als er veel wind is dan heb je de tenten zo onder het stof.
In ons straatje met de lodge tenten hebben we gezellige mensen zitten dat is altijd fijn.
Ook komen de gasten al een praatje maken en willen hun verhaal kwijt.
Ook hebben we gasten die langer willen blijven en dat proberen wij dan te regelen. Dat lukt niet altijd want dan moeten ze verhuizen naar een andere tent en dat vinden ze niet fijn maar ja alles zit aan elkaar vast. Maar bij sommige gasten lukt het wel en kunnen dan in hun tent een paar dagen bij boeken.
Zo nu weten jullie weer het één en ander van ons. Het gaat jullie goed, en tot de volgende keer.
Vriendelijke groet,
Liefs