Wandeling langs de kust - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Wandeling langs de kust - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Wandeling langs de kust

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

04 September 2016 | Spanje, Platja d'Aro

Lieve mensen,
Ik ben een beetje laat met het schrijven maar dit komt omdat we het erg druk hebben gehad.

We hebben n.l. al 6 tenten opgeruimd d.w.z. kastjes ingepakt, de bedden opgestapeld voor in de tent de binnentent schoongemaakt en opgeruimd, gordijnen eraf en de hemeltje eraf en in de zakken gedaan.

Komende week kunnen we 8 tenten opruimen want het loopt een beetje leeg. Afgelopen zaterdag kwamen er nog 4 echtparen en komende woensdag komt er nog een echtpaar en dan is het gebeurd.

Maandag komt onze vriendin en dat vinden we erg gezellig.
Zo zien jullie we zijn bezig om naar huis te gaan, hier eerst alles afronden en zo als het nu lijkt gaan we zaterdag 17 september rijden naar de camping in Zuid Frankrijk waar we voor 2 jaar terug gestaan hebben en maandag 19 september vertrekken we vandaar naar Macon in Frankrijk en dinsdag hopen we in Wezep aan te komen. Maar dan moet er niets tussen komen.

Maar we hebben ook nog erg genoten van een prachtige wandeling langs de kust. Deze wandeling gaat via trappen en smalle weggetjes en via tunneltjes helemaal langs de kustlijn. Het is er erg prachtig ik zal de foto’s op de weblog zetten. Tijdens de wandeling ben ik gevallen en had een gat in mijn elle boog maar gelukkig was er een EHBO in de buurt en kon ik daar even naar toe. De mensen waren erg vriendelijk en hielpen mij direct. Bart was erg behulpzaam en schrok zich rot. Gelukkig gaat het al wat beter. Ook zit ik weer met mijn rug, daar heb ik veel last van, maar dat kan ik niet gebruiken want de tenten moeten klaar.

Zondag een rustdag en heb niets gedaan dat scheelt en wat een mooie dienst hadden wij vanochtend. Wij hadden het gevoel er helemaal bij te horen. Het kwam zeer goed over vooral met het avondmaal.

Op een dag gingen wij een tent in om het na te kijken en vonden in de deuropening een tekening. Deze tekening had een jongetje gemaakt voor ons er stond ” bedankt voor de goede zorgen” op en de naam van het jongetje, nou dat is toch wel heel leuk dat kinderen dit doen.

We hadden ook een 2 jarig jongetje in het straatje dicht bij ons. Dit jongetje riep aan Bart ha buurman en dan kwam hij even praten en gaf ons een hand en ging weer naar z’n ouders. Later zei hij ook buurvrouw en kwam zo regelmatig buurten. Het was een heel wijs jochie maar wel heel leuk.

De kinderen zijn nu allemaal vertrokken die moeten weer naar school en de camping loopt ook leeg we staan hier nog alleen maar wel lekker rustig hoor.
We hopen donderdag naar Barcelona te gaan we moeten een tent wegbrengen van de baas en dan gaan we er direct een dagje uit van maken samen met onze vriendin.

Zo nu weten jullie weer hoe het erbij staat, volgende week hoop ik nog een keer te schrijven maar als wij onderweg zijn zal dat niet meer lukken maar we zijn altijd telefonische te bereiken.

Wij genieten hier nog van het mooie weer en jullie ook in Nederland. We hebben al 10 weken prachtig weer je kunt dit haast niet voorstellen we hebben nog geen onweer gehad. Maar wel een paar buitjes.
Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Hier komt het allemaal goed.

Vriendelijke groet,

Liefs

Bart en Dineke

• 04 September 2016 - 19:55

Hilda:

Beterschap met je elleboog en rug Dineke! Sterkte met de laatste loodjes en geniet nog even van jullie dagje Barcelona!
    Groetjes.