Weer naar huis - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Weer naar huis - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Weer naar huis

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

15 September 2015 | Spanje, Platja d'Aro

Lieve mensen,

Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor de vele reactie rond mijn verjaardag.
60 jaar is echt een mijlpaal.
We hebben genoten van de vele belangstelling.

Het was een leuke dag ook hier op camping was het door gedrongen dat ik jarig was en kreeg kaarten en felicitaties en ze kwamen zelf zingen.

Vanavond zijn we uit eten geweest en hebben lekker gegeten.
Bart vertelde aan de ober dat ik jarig was en even later kwam ze met een kaarsje op de taart en 2 glazen champagne aan. We wisten niet wat we zagen zo leuk. Bart heeft de taart opgegeten want het was me na het eten veel te veel. Maar de champagne was lekker hoor!!!!

Het was een geslaagde verjaardag.

Morgen gaan we rijden richting huis en hopen donderdagavond aan te komen. We horen dat het slecht weer is in Frankrijk en Nederland dat is wel jammer.
Hier is het prachtig weer op dit moment om 22.15 uur is het nog mooi weer en kunnen we nog buiten zitten.
We hebben vanavond afscheid genomen van een aantal mensen en van de receptie en ze hopen dat we volgend jaar weer komen.

We wensen jullie een goede nachtrust en gauw tot ziens.

Hartelijke groet,

Liefs

Bart en Dineke

• 15 September 2015 - 22:37

Arend En Martine:

Ha Dineke,
    Het mag nog...van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En een goede reis morgen.
    Liefs Arend en Martine

• 15 September 2015 - 23:24

Jantina:

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag . Gods Zegen voor het komende jaar .
    Een heel goede thuisreis , en WELKOM . Jantina

• 15 September 2015 - 23:48

Danny Schurink:

Hartelijk gefeliciteerd Dineke. Een gezegend nieuw levensjaar gewenst samen met Bart. Ook een goede terugreis gewenst! En in Wezep kun je toch wel doorgaan met bloggen? Anders gaan we dat zo missen