Ongedierte bestrijding - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Ongedierte bestrijding - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Ongedierte bestrijding

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

11 Juli 2016 | Spanje, Platja d'Aro

Lieve mensen,
We zijn inmiddels 2 weken in Spanje en ik moet zeggen het bevalt prima. We hebben prachtig weer we zitten rond de 30 graden en kunnen alle dagen buiten zitten, Heerlijk!!!!!!
Zaterdag zijn er veel gasten gekomen, en sommige gasten bellen of ze er een nacht eerder in mogen omdat het zo goed gaat op de wegen en ze mooi door kunnen rijden. Als de tent leeg is dan kunnen ze er een nacht eerder in en dat vinden de gasten super.

Wisten jullie dat Bart SUPERMAN genoemd wordt. Hij repareert alles, en doet de dingen gelijk als ze erom vragen. Vandaar de naam.

Vandaag maandag kwamen ze ongedierte bestrijden op de camping, dat gaat om rupsen die in de bomen zitten en dit te voorkomen dat ze uit komen. We moesten allemaal om 9.45 uur van de camping af tot 11.30 uur. Dus ook wij moesten eraf en we kregen gasten. We hebben de gasten een sms’je gedaan met de mededeling dat ze niet eerder dan 16.00 uur konden komen en dat hebben de gasten goed opgepakt. Ze begrepen het volkomen. De meeste gasten komen toch niet eerder dan 17.00 uur omdat het eigenlijk wel ver rijden is. Zo komt alles weer op z’n pootjes terecht. En wij hebben vandaag een dagje strand gedaan. Vanochtend vroeg opgestaan en een aantal tenten in orde gemaakt en we waren net op tijd klaar en moesten weg. Op het strand was het druk want er kwamen veel gasten die natuurlijk ook ergens naar toe moesten dat was erg gezellig.

Ik hoop dat de weblog het nu goed doet want ik heb er iemand bij gehad van Waarbenje.nu. zij zouden het oplossen, dus ben benieuwd of het nu gelukt is.

Ik wens jullie het beste, en tot horens.
Hartelijke groet, ook van Bart.

Liefs Dineke

• 12 Juli 2016 - 18:22

Folly Brink:

Lieve mensen.
    Het verslag komt steeds goed door. Jullie hebben het dus goed naar de zin. Hier is het onbestendig weer en vaak regen. Dus geniet maar van de zon
    Lieve groeten van Folly

• 14 Juli 2016 - 21:59

Elly:

Jullie berichtjes gelezen.
    Leuk om alles weer mee te maken.
    En ik kan alvast een indruk krijgen waar ik in september terecht kom.
    Hou een beetje mooi weer over voor mij.

Geniet ervan en de groeten,
    Elly