File: gasten kwamen laat aan. - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu File: gasten kwamen laat aan. - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

File: gasten kwamen laat aan.

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

17 Juli 2016 | Spanje, Platja d'Aro

Lieve mensen,
Er is weer een en ander te vertellen, want er is heel veel gebeurt de afgelopen weken in de wereld. Daar hadden onze gasten en wij ook last van.
Vrijdag en zaterdag kwamen de gasten erg laat aan omdat er file was bij de grens Frankrijk/Spanje i.v.m. controle aan de grens van de gebeurtenissen in Nice, er stond maar liefst 30 km file en enkelen gasten van ons hebben er 5 uur in gestaan, nou daar wordt je niet vrolijk van. Er was een gezin dat pas tegen 22.00 uur op de camping was. Maar gelukkig is alles goed gekomen en zijn de gasten zonder ongelukken aangekomen.

We hebben s ‘avonds uilen in de boom en die maken eentonig geluid, waardoor de gasten denken dat er een alarm afgaat. Soms roepen ze elkaar en soms vliegen ze weg en dat is vooral s ‘avonds als het donker is. Vorig jaar zat de uil er ook en nu is hij er weer.

Op de camping wordt het steeds drukker vorige week zijn alle Spanjaarden weggegaan die een seizoen plaats hadden, ze gingen in optocht van de camping af het was een drukte van belang. Ze hebben plaats gemaakt voor de zomer gasten, en de camping was bijna leeg. Maar nu vult het weer met vooral Nederlanders en Engelsen en Belgen.

Ook bij ons komen de tenten de komende week vol. Er komen steeds meer mensen bij en volgende week maandag 25 juli zitten we helemaal vol. We moeten nu al nee verkopen aan gasten die langer willen blijven of die zo even bij ons langs komen of wij nog een tent te huur hebben.

We hebben kennis gemaakt met het gastechtpaar van Vancansoleil ze vroegen of wij een keer op de koffie komen.

We hebben een paar dagen wat minder weer gehad d.w.z. 23 graden maar dat vond ik niet erg warm en er was veel wind maar gelukkig wel droog. Nu is het weer heerlijk ongeveer 28 graden maar s ‘nachts koelt het nog erg af dus kunnen we wel een dekbed over. Het is altijd nog beter dan in Nederland.

Vandaag een heerlijke dag gehad, eerst de kerkdienst luisteren en een wandeling gemaakt lekker lezen enz. Morgen komen er weer gasten maar we hebben de tenten klaar dus kunnen ze er zo in. Maar deze maandag begin je niet zoveel omdat je op de gasten moet wachten en je weet niet hoe laat ze komen.

Dinsdag willen we een dagje naar het strand dan kan ik lekker even zwemmen in de Middellandse zee. Heerlijk!!!!!!

Wij wensen jullie een goede tijd en tot horens, en wil jullie bedanken voor de mails en de reacties.
Daar genieten we van.

Vriendelijke groet ook van Bart.

Liefs,

Dineke

• 17 Juli 2016 - 22:34

Jantina:

Ja afschuwelijk wat er in Nice gebeurd is. Heb wel aan jullie gedacht . Veel plezier Dinsdag aan het strand en in het water. Groet Jantina

• 18 Juli 2016 - 08:45

Paul:

Hey buren!
    Mooi dat het daar voorspoedig gaat.
    Na een lange tijd wisselvallig weer wordt het komende week in Nederland ook wat tropischer gelukkig.
    Succes daar en ook de groeten aan Bart!

• 18 Juli 2016 - 13:38

Folly Brink:

Lieve vrienden. Wat fijn zulke goede beric hten, na alle trieste nieuws van vorige week. Fijn dat jullie het daar zo goed hebben. Hier wordt het gelukkig deze week ook iets warmer. Daar zal ik ook van genieten. Zwem maar lekker in de Midd. zee. Tot de volgende keer
    Folly

• 18 Juli 2016 - 19:50

Fred Westerman:

Ha Bart&Dineke,

Bedankt voor jullie bijpraatverhalen. Ik realiseer me nu pas dat jullie redelijk dicht bij Nice 'wonen'. En ja wat kunnen mensen elkaar vreselijke dingen aan doen! Laten we blijven bidden dat veel mensen de Heer zoeken.
    Sterkte bij al jullie klussen. Bij jullie zijn gasten in goede handen. Genietse!

Hartelijke groet,
    Fred

PS. volgens mij komen alle berichten goed door hoor!

• 19 Juli 2016 - 13:04

Hilda:

Jullie hebben het dus erg druk, maar gelukkig ook nog tijd voor wat ontspanning.
    Hopelijk heb je lekker gezwommen in de Middellandse zee Dineke?
    Het weer is hier nu ook tropisch en geeft ook genoeg reden voor een frisse duik in het water!
    Succes met alles.

Hart gr