Vissen vangen - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Vissen vangen - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Vissen vangen

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

29 Juli 2016 | Spanje, Platja d'Aro

Lieve mensen,
Het is weer tijd voor een berichtje.

De tenten zitten vol en op dit moment is het zo dat als gasten vertrekken dan komen er direct weer gasten in de tenten. Dat is natuurlijk leuk als alles vol zit. De gasten zitten vaak wel 2 a 3 weken dus is er dan niet zo heel veel wisseling en dat is fijn.

De gasten vermaken zich prima zijn heel tevreden en boeken massaal al weer voor volgend jaar en vragen dan zijn jullie er ook weer? Want als wij er zijn komen zij ook weer.

De gasten komen met allerlei vragen zo kwam er iemand die Jodium moest hebben, we hebben hem naar een apotheek gestuurd met de Spaanse naam voor Jodium, jodo. De man zei je hebt mij niet voor de gek hoor nee zeiden wij vraag het maar en hij heeft het gekregen.

Maar we hebben ook heel slimme gasten zo was er iemand die graag gaat vissen, hij ging in alle vroegte naar de zee maar de vis wilde niet bijten. Ja en hij wilde toch graag met vis thuiskomen hij heeft toen aan een mede visser gevraagd of hij 2 visjes kon kopen en dat kon en zo kwam hij opgetogen met vis thuis en heeft hij samen met de buurman klaargemaakt en hebben ze heerlijk van de vis gesmuld.

Afgelopen week zijn Bart en ik even wezen rijden naar een berg hier vak bij, we wilden eens weten wat daar te zien was en wat voor huizen er stonden. Op een gegeven moment reden we verkeerd maar ja je rijdt eerst door en dan kijken waar je uit komt, maar helaas we konden niet verder en we konden ook niet keren en de weg was wel heel erg smal. Er zat niets anders op dan achteruit rijden met de afgrond dicht naast ons maar gelukkig is Bart een goede chauffeur en ging het allemaal goed.

Op een middag waren er weer allemaal vliegtuigen en helikopters in de lucht, en wat bleek, er was een bosbrand in buurt. Het waren blusvliegtuigen. Het is hier ook zo droog we hebben in de 5 weken dat we hier zijn nog meer 1 klein buitje gehad en dat stelt niets voor.

We hebben ook 4 jonge gasten in onze tent 18, 19 jaar de eerste avond was het meteen raak ze zijn door gegaan tot half vier s ‘nachts en ze hadden toch een drank op en toen kregen ze ruzie. Na klachten van de andere gasten is Bart naar ze toe gegaan. Hoe is het jongens? Niet zo goed zeiden ze, Bart zei tegen ze nog 1 keer en je staat buiten de tent. We hebben ze niet weer gehoord ze hebben hun lesje geleerd.

Zo lezen jullie we maken weer van alles mee. Het blijft spannend.

Hartelijke groet ook van Bart,

Liefs

Dineke

• 29 Juli 2016 - 14:41

Nelianne:

Dag buren!

Wat een belevenissen weer. Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat.
    Hier gaat het goed, David begint te kruipen dus die moeten we goed in de gaten houden ;-)

Groetjes van ons

• 29 Juli 2016 - 20:48

Folly:

Lieve vrienden.
    Wat beleven jullie veel. Ik vind het zo leuk, om zo met jullie mee te leven. Wij hebben hier wel veel regen. Echt een Hollandse zomer.
    Groetjes
    Folly

• 30 Juli 2016 - 21:21

Hilda:

Die jonge gasten kunnen beter naar Terschelling gaan ipv bij jullie op de camping overlast te veroorzaken!
    Daar zijn ze het wel gewend! :(
    Hier nu even regen in overvloed!
    groetjes

• 31 Juli 2016 - 19:14

Elly:

Ik wordt steeds nieuwsgieriger naar de camping!
    Liefs, Elly