Gasten - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Gasten - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Gasten

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

13 Augustus 2016 | Spanje, Platja d'Aro

Lieve mensen,
Weer even een berichtje, we hebben het druk gehad afgelopen week en ik was er nog niet aan toe gekomen om jullie een berichtje te sturen, maar bij deze.

Dinsdag zijn we naar het strand geweest omdat we vrij waren en dan gaan we ook echt even weg van de camping anders blijven de gasten komen. Donderdag kwam Martin de eigenaar van Happy Tent en zijn vrouw en dochter even op de camping kijken. Hij gaat dan even bij de gasten langs om te vragen hoe het gaat en of het bevalt. Dat vinden de gasten vaak heel leuk dat er belangstelling is vanuit Veenendaal. Ze hebben wat foto’s gemaakt van de tenten voor de website enz.

Het is weer erg gezellig in het Happy Tent straatje want er zijn erg veel gasten die er vorig jaar ook waren en de kinderen hebben contact via facebook en zien elkaar allemaal weer terug naar een jaar. Ook is er iemand gekomen die had pech met zijn auto en dat had hij vorig jaar ook al en deze man maakt met iedereen een praatje. Ze hebben veel plezier met elkaar.

We kregen ook bezoek van mensen die bij Rent a tent zitten en dat niet leuk vinden. Ze vinden het Happy Tent straatje zo leuk en zo gezellig dat ze volgend jaar bij Happy tent komen. Gisteravond zijn Bart en ik ook even langs de tenten van andere organisaties gekomen maar daar is het lang niet zo gezellig ook niet omdat de tenten minder leuk staan.

Ook wij staan op een leuke plek, voor ons is een fietspad en daar lopen in de ochtend heel veel mensen langs, soms hardlopen en of oefeningen doen. Er loopt iedere ochtend iemand langs met een boek in zijn hand en leest tijdens het lopen. Vanochtend was er iemand die aan het gymmen was de handen op en neer en ze hebben er geen idee van dat wij in alle vroegte zitten ontbijten en dit kunnen aanschouwen.

We hebben als gast de eigenaar van Dutz, glaswerk uit Kampen gehad. Toen ze weg gingen kregen we 2 Dutz glaasjes met een kaarsje erin, erg leuk en het waren ook erg gezellige gasten ze stonden bij ons in het straatje. (We hebben n.l. 2 straatjes). Bij Valeur in Wezep kun je deze glaasjes ook krijgen maar dat is een kleinen collectie.

We hebben ook gasten die eerder weg gaan omdat ze niet langer van huis kunnen. Bart komt net binnen en verteld dat andere gasten bezig zijn om deze mensen langer te houden en er wordt bier aangeboden en ze maken een praatje, dat is wel goed bedoeld maar of deze mensen er gevoelig voor zijn weet ik niet, dus we wachten maar af.
Zo zien jullie, we hebben zoveel verschillende mensen, maar dat maakt het ook zo leuk.

We wensen jullie allerbeste,

Vriendelijke groet,