Omgeving Costa Brava - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Omgeving Costa Brava - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Omgeving Costa Brava

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

13 Juli 2015 | Spanje, Platja d'Aro

Lieve mensen,

Op moment dat ik dit schrijf zitten we buiten want het is hier alle dagen warm 33 graden, zelf s 'avonds is het nog warm, rond 26 graden.
De afgelopen week moesten we er even in komen maar dat ging al weer snel en hadden het ritme gauw te pakken. We maken 2 tenten per dag in orde in alle vroegte want anders is het te warm. Dit gaat prima en is heel relax. Ondertussen zijn er 8 gezinnen bij gekomen en deze week komen er ook weer 8 gezinnen bij, en zitten we bijna vol. We hebben 20 tenten te beheren 1meer als vorig jaar dus dat is goed te doen.

We zijn al een paar keer naar het strand geweest en daar lekker gezeten met een lekker zeewind heerlijk, dan is het goed uit te houden.
De omgeving is hier prachtig we zitten in Platja d'Aro aan de Costa Brava in Spanje. Dit is een mooie plaats met prachtige winkelstraat, en een schitterend strand met een boulevard met winkeltjes, heel gezellig.
Gisteren hebben we een prachtige baai ontdekt toen we aan het fietsen waren. Een baai waar je prachtig kunt zwemmen tussen prachtige rotspartijen. Het water is er groen, zo mooi.
Ook heeft de plaats een mooie haven met prachtige boten en omcirkeld door mooie witte huizen. Het is echt heel schilderachtig als je het ziet.

Gisteren de kerkdienst geluisterd, wat een mooie preek en een mooie dienst.

Vandaag hebben we weer 2 tenten in orde gemaakt er komen weer mensen vandaag dus zitten we even uit te blazen, en kon ik mooi even de weblog bijwerken.

We hopen dat met jullie ook alles goed gaat, en wensen jullie het allerbeste en tot de volgende keer.

Groet liefs

Bart en Dineke

• 13 Juli 2015 - 14:15

Hilda Sikkema:

Fijn dat het goed gaat met jullie en dat je je draai al weer hebt gevonden daar.
    Zulke hoge temperaturen hadden we af en toe ook hier, maar nu is het regenachtig en zo'n 20 graden.
    Ook in regio midden nu vakantie.
    Succes en groeten.