Ruzie op de camping - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Ruzie op de camping - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Ruzie op de camping

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

22 Augustus 2015 | Spanje, Platja d'Aro

Lieve mensen,
Het regent hier, dus goed om even achter de laptop te zitten en wat naar jullie te schrijven.

Afgelopen dinsdag hebben we Martin de eigenaar van Happy Tent op bezoek gehad. Hij wilde graag weten hoe het is en hoe het loopt op de camping. Daarna had hij een gesprek met de directie van de camping. Na het gesprek kwam hij opgetogen terug met de mededeling dat er 4 Lodge tenten bij komen volgend jaar en dat hij de plekken heeft geregeld waar we samen graag de tenten willen hebben. Dus dit was een fijn gesprek voor ons maar ook voor Martin. De camping slaat goed aan bij de gasten en de tenten vinden ze ook prettig en zeker de lodge tenten, nu komen er in totaal 24 tenten te staan waarvan 6 lodge tenten. Op dit moment zitten we nog helemaal vol terwijl andere organisaties op deze camping niet alles meer vol hebben en sommige organisaties ook nog minder tenten hebben. Het is leuk als je hoort dat de gasten het naar de zin hebben.

Woensdag en donderdag was het prachtig weer en warm dus zijn we deze twee dagen naar het strand geweest heerlijk de zee in, zwemmen verkoeling zoeken.

Gisteren is er een meisje naar het ziekenhuis gebracht omdat ze een darminfectie heeft. Ze moest zo overgeven en diarree dat ze dreigde uit te drogen. De mensen hebben geboekt tot maandag maar wilden graag vandaag weg maar dat lukt nu niet, afwachten of het maandag lukt, want het gaat nog steeds niet goed met het meisje. Ook zijn er veel oorklachten maar gelukkig is er elke werkdag s ‘middags om 14.00 uur een arts op de camping en daar wordt veel gebruik van gemaakt.

We hebben een gezin naast ons staan met 4 jongelui 3 jongens en een meid. Het zijn geen gaste van ons. Ze hadden elke nacht veel lawaai. Ze gingen om 24.00 uur naar de stad en kwamen om 04.30 uur s ‘nachts terug en hadden een slok op en dan maar praten en de radio aan. Op een gegeven moment was bij mij de maat vol en ik er naar toen, we hadden ondertussen al een aantal klachten van de gasten gehad over deze mensen. Dus ik uit bed en ik vroeg of het een keer stil kon zijn, de man de vader van de jongelui kwam op mij af en zij mevrouw het is vakantie dit is toch gewoon. Inwendig kookte ik maar bleef rustig, ik zei tegen de man dat het niet normaal is dat er zoveel lawaai is s ‘nachts want naar 24.00 uur moet het stil zijn en dat is het geen enkele avond en onze gasten klagen bij ons over jullie. ( En er waren ook al andere mensen en een aantal gasten bij hem wezen klagen). De man was niet voor reden vatbaar dus ik zei dan ga ik naar de receptie om een klacht in te dienen en dat heb ik gedaan en daarna heeft Bart nog een klacht ingediend en toen moest hij op het matje komen en daar was hij woest om bleek later.
De volgende dag kwam ik heb tegen en toen begon hij te schelden dus liep ik door en toen werd hij nog bozer op mij en kwam mij achterna en schold mij uit voor klootzak en dat hoorde Bart en die kwam er bij en zei tegen de man wat zeg je, en toen durfde hij niet meer. We zijn weggelopen want er was niet met hem te praten hij vond het allemaal normaal. Inmiddels zijn de jongelui vertrokken en de ouders zijn er nog 2 dagen volgens de receptie en de beveiligers houden een oogje in het zeil. En op dit moment zijn ze rustig maar ze houden ons steeds in de gaten
.
Ja, zo maak je wat mee, maar dit hebben wij in de 30 jaar dat wij kamperen nog nooit meegemaakt. Zoveel overlast en het nog normaal vinden ook. De man had de jongens en zichzelf niet in de hand en drank is daar een grote boosdoener van.

Maar verder is het goed hoor we genieten en op dit moment schijnt de zon al weer.

We wensen jullie het allerbeste en tot mails maar weer.

Hartelijke groet,
Liefs
Bart en Dineke


  • 22 Augustus 2015 - 20:49

    Elly:

    Jullie beleven heel wat, maar dit moet je niet te vaak meemaken.
    Gelukkig dat de rest heel tevreden is!
    Liefs, elly

  • 23 Augustus 2015 - 07:40

    Danny Schurink:

    Dag Bart en Dineke, heel fijn om te lezen hoe goed het gaat. Dat ligt mede aan jullie, want jullie maken het ook ' huiselijk' voor de gasten. Laat je verblijf niet vergallen door zo'n onnozel stel gasten. Als ik nog even moet langskomen, dan hoor ik dat graag. Dan neem ik mijn bokshandschoenen wel mee.

  • 24 Augustus 2015 - 20:44

    Hilda Sikkema:

    Erg vervelend als je zulke gasten om je heen hebt!
    Asociaal kun je wel zeggen, houden met niemand rekening.
    Gelukkig heeft Bart blijkbaar wel indruk gemaakt met zijn grote gestalte! :-)
    Hou je hoofd koel; letterlijk en figuurlijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Platja d'Aro

Spanje 2015

Werkvakantie Happy Tent.

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2016

Voorbereiding 2016

19 September 2015

Weer thuis

15 September 2015

Weer naar huis

05 September 2015

Opruimen tenten

30 Augustus 2015

Barcelona
Bart en Dineke

Dit zijn de Lodge tenten van Happy Tent.

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 34675

Voorgaande reizen:

16 Juni 2016 - 24 September 2016

Spanje 2016

02 Juli 2015 - 15 September 2015

Spanje 2015

10 April 2014 - 15 September 2014

Camping Frankrijk

Landen bezocht: