leuke en minder leuke ervaringen - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu leuke en minder leuke ervaringen - Reisverslag uit Platja d'Aro, Spanje van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

leuke en minder leuke ervaringen

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

20 Augustus 2016 | Spanje, Platja d'Aro

Lieve mensen,
Vanuit het zonnige Spanje bericht ik jullie.

We hebben weer het een en ander meegemaakt op de camping. Er zijn leuke ervaringen en minder leuke ervaringen. Op een dag hoorden we van de gasten dat de Spanjaarden achter onze tenten ruzie hadden dit was zo erg dat er iemand door het lint ging en met een mes op de ander af ging. Gelukkig konden ze hem pakken zodat erger is voorkomen. De volgende dag waren ze van de camping af. De camping heeft strenge regels, als mensen zich niet gedragen worden ze onmiddellijk van de camping afgestuurd.

Ook wij hadden vervelende gasten. Deze gasten waren al erg lastig en in het straatje van Happy Tent gaven ze al enige overlast. Het waren ouders met een dochter van ongeveer 50 jaar. Op een gegeven moment vertelden ze ons dat ze op zondag naar huis gingen. Zondag is voor ons een vrije dag maar in overleg kan er alles bij ons. Ze zegt tegen mij kom zaterdagavond maar controleren of het schoon is. Wij daar zaterdagavond naar toe en het was nog lang niet schoon. De dames waren er niet, maar tegen de man zei ik dat het niet schoon was, en ik niet een handtekening kan zetten als alles nog niet klaar is. En ja hoor daar kwam de dochter aan waarom ik geen handtekening wilde zetten. Ik zei, jullie zijn nog niet klaar en het is nog niet schoon in de tent. Ik neem dan het formulier in en ga dan kijken of het zondag schoon is achter gelaten en zo ja dan stuur ik het formulier op naar kantoor waar ze dan hun 65 euro borg terug krijgen. Ze wilde perse het formulier mee met een handtekening. Ze kreeg het niet van mij dus liep ze boos weg. Ze gingen uit eten en kwam daarnaar weer bij ons nu was de tent wel schoon zei ze, waarop Bart vroeg of ze de koelkast ook al schoon hadden en uit gedaan hadden waarop ze zei nee dat hebben we nog niet gedaan. Ik zei dan hoef ik ook niet te kijken want dan is het nog niet klaar. Toen werd ze weer kwaad. We hoorden verder ook niets totdat zondagmorgen om half acht op de caravan gebonsd werd met het verzoek om te tekenen. Nu stond de man er te schreeuwen, de buren werden er wakker van. Bart gauw uit bed en wij overleggen wat gaan we doen. We hebben besloten om maar te tekenen want je wilt het niet laten escaleren. Hij schreeuwde dat wij een slecht gastechtpaar zijn en hij zou een stuk op internet zetten en wij waren lui want we wilden niets schoonmaken. We hebben kantoor ingelicht en inderdaad heeft ze gebeld en kantoor heeft het aangehoord en er niets mee gedaan. Op de receptie van de camping zeiden ze dat zij ze op een zwarte lijst zetten.

Maar we maken ook hele leuke dingen mee want in het straatje is het altijd erg gezellig en daar zit ook een ex militair. Als Bart en ik langs komen en Bart heeft zijn map mee dan zeggen ze al: inspectie? Op een avond gingen we weer een keer controleren bij een van de gasten en we liepen terug door het straatje en ja hoor daar stonden ze allemaal in de houding zelfs de dames, ik heb zo gelachen het was zo komisch. Ze gingen ook nog marcheren, prachtig. En zo wordt er ook heel wat afgelachen. De gezelligheid zit er goed in men gaat bij elkaar op bezoek en spreken elkaar veel en als er iets is helpen ze elkaar, dat gaat heel leuk.
Maandag hebben we 6 wissels dan breng ik de gasten naar de tent. Er zijn nu al gasten die niet weg gaan maandag want ze vinden het leuk om nieuwe gasten binnen zien komen.

Maandag heb ik een tekenbeet gehad gelukkig kon ik het verwijderen. Heb Annemiek even geappt en gevraagd wat ik moest doen. Ze wilde een foto zien dus die heb ik gemaakt maar er was niets aan de hand.

Vandaag is de eerste tent leeg gekomen maar deze komt over een paar dagen weer vol. Vanaf de 29 augustus gaat het wat leeg lopen. En op de camping wordt het al wat leger.

Donderdag zijn we naar Tossa de Mar geweest een oud historisch stadje bekeken, was erg leuk.

Het weer is hier fantastisch elke dag zon dat kun je je haast niet voorstellen. Maar het weer wordt in Nederland ook beter. Ik hoop het voor jullie.

Wij wensen jullie een goede tijd.
Vriendelijke groet,

Liefs

Bart en Dineke


  • 20 Augustus 2016 - 15:43

    Hilda:

    Een boeiend leven hebben jullie daar met de nodige ups en downs!
    Maandag beginnen de scholen hier weer.
    Weekend even een dipje, maar vanaf dinsdag weer hoge temperaturen!
    Groetjes Hilday

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart en Dineke

Dit zijn de Lodge tenten van Happy Tent.

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 1066
Totaal aantal bezoekers 34644

Voorgaande reizen:

16 Juni 2016 - 24 September 2016

Spanje 2016

02 Juli 2015 - 15 September 2015

Spanje 2015

10 April 2014 - 15 September 2014

Camping Frankrijk

Landen bezocht: