Voorbereiding - Reisverslag uit Vias, Frankrijk van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Vias, Frankrijk van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

23 Maart 2014 | Frankrijk, Vias

We zijn bezig met de voorbereidingen voor 10 april, deze datum gaan we vertrekken.
Afgelopen donderdag informatie bijeenkomst gehad bij "Happy Tent" in Veenendaal. Bijna alle gastechtparen waren aanwezig en we hebben veel tips gekregen. We zullen zien wat we ermee kunnen.
Vrijdag gingen we opgetogen onze nieuwe Caravan halen.
Na 500 meter was het gedaan met de pret, want er liep een wiel van de caravan af. Het was een klap en we stonden stil op een hele drukken weg. Gebeld naar de caravan dealer en die kwamen ons helpen maar onder tussen is Bart het verkeer gaan regelen omdat we midden op de weg rijbaan stonden. Nou dat ging Bart goed af hij was het nog niet verleerd. Toen kwam de monteur en heeft de wiel er weer op gezet en de andere wiel aangedraaid want ook dat was nodig.
De caravan staat nu voor reparatie bij de dealer, er was nogal wat schade. Nu maar wachten tot de caravan komt en dan kunnen we pakken.
Deze week neem ik afscheid van de studenten zij vinden het jammer dat ik weg ga maar gelukkig heb ik een leuke collega kunnen inwerken die mijn coachgroepen overneemt.
Volgende week neem ik woensdag afscheid van de collega's in het gebouw en donderdagavond gaan we uit eten met het team om zo afscheid te nemen en dan gaat Bart ook mee. ( om mij te ondersteunen) ha ha. En dan gaat het beginnen. Het wordt vervolgt.

• 23 Maart 2014 - 23:17

Hilda Sikkema:

Dat was geen goede start!
    Succes met de voorbereidingen en sterkte met afscheid nemen.

• 24 Maart 2014 - 22:36

B&J:

Gelukje bij ongeluk. Nog niet onderweg.

• 03 April 2014 - 15:21

Jellie Koers:

Ik was verrast van het mailtje van jullie buitenlandse avontuur op een camping in Zuid Frankrijk.
    We wensen jullie veel succes met deze onderneming en we gaan jullie volgen op jullie Reisverslag.

• 11 April 2014 - 23:25

Willy Westerman:

We zijn benieuwd hoe de reis is verlopen en of jullie zonder problemen op de plaats van bestemming zijn aangekomen. Tot horens. Groetjes Willy.