omgeving verkend - Reisverslag uit Vias, Frankrijk van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu omgeving verkend - Reisverslag uit Vias, Frankrijk van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

omgeving verkend

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

24 April 2014 | Frankrijk, Vias

Lieve mensen
Zondagmorgen werden we wakker en het regende pijpenstelen. Dat wordt een dagje binnen zitten; maar dat is niet zo erg want we hebben genoeg te doen. Om 9.30 en 16.30 uur waren we weer online verbonden met de kerk van Wezep en hebben weer 2 mooie diensten mee mogen maken. We hebben ons verder vermaakt met lezen, puzzelen, en spelletjes doen. Al met al een goede paaszondag gehad.
We hebben deze dag de Champagne fles ontkurkt.(Lekker Marlina).

Maandagmorgen zijn we weer begonnen met de tenten in orde maken. S ‘middags is het te warm in de tenten, dus zijn we dinsdag verder gegaan, het regende en konden we mooi de rest van de tenten inpakken. Deze klus is nu klaar.

Dinsdagochtend hebben we een overleg gehad met de manager van de camping receptie, dit ging in het Duits omdat de manager Duits kan en Bart vloeiend Duits spreekt( jaja dat wisten jullie niet hé) was dit een oplossing, maar het kon ook in Engels. We hebben overlegd hoe het een en ander aan te pakken t.a.v. de gasten van “Happy Tent”. Ze gaan zich eerst melden bij de receptie en komen dan naar onze Service tent die staat vlak bij de receptie. Daar worden ze verwelkomd door ons en gaat Bart wat administratieve afhandelingen verrichten zoals registratie formulier en hun Reisbewijs controleren enz. en voorzie ze van drinken en daarna brengen wij ze naar hun tent.

We hebben de afgelopen week wat folder materiaal verzameld, we zijn bij de VVV langs geweest in verschillende plaatsen. We hebben een map aangelegd met daarin de folders en dit komt te liggen in de service tent zodat mensen daar even kunnen zitten om de folders door te nemen.

We wachten nu nog op de gasflessen, in de hoop dat ze op tijd zijn, en er moeten nog matras hoezen komen.

De gasten krijgen een fles rosé met daarop de sticker van “Happy Tent” dat is leuk om te geven.

Morgen de laatste hand leggen aan de 7 tenten die vol komen en dan wachten op de gasten.

Wordt vervolgd.

P.S. Wij willen jullie hartelijk danken voor de mooie reacties die we krijgen op de weblog of per mail.
Het is hartverwarmend.

Liefs Bart en Dineke

• 24 April 2014 - 18:21

Anthoinet:

Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie activiteiten en van wat jullie meemaken.
    Veel succes bij het verwelkomen van de gasten. Ik hoop dat jullie een mooi vakantieseizoen zullen hebben.

• 27 April 2014 - 12:09

Willy Beekhuis:

Hoi

Hier eindelijk reactie van ons, uit een regenachtig Wezep.
    1e Paasdag was het mooi weer hier, 2e paasdag minder. voor jullie pech dat het regende met de pasen.
    Ik hoop dat het nu goed weer is. Hier lijkt het er op dat de meivakantie regenachtig wordt.
    Is niet erg , we gaan toch niet weg .We gaan in juni een paar weken naar Spanje , met Hennie en Thom Boersma, hebben we zin in. Hier alles verder goed , met m'n moeder zo z'n gangetje. Met jullie gaat het ook goed heb ik begrepen, kunnen jullie goed wennen? Mooi weer doe ook veel, nietwaar.
    Hebben jullie ook tijd , om leuke dingen te doen? Of is daar nog geen tijd voor geweest?
    Wanneer komen de eerste gasten? We hopen dat alles naar wens gaat en veel succes met alle voorbereidingen. We laten gauw weer wat van ons horen. Groetjes daar en tot horens of tot schrijfs, kan ik beter zeggen .

h.gr Zacharie en Willy