Verrassing - Reisverslag uit Vias, Frankrijk van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu Verrassing - Reisverslag uit Vias, Frankrijk van Bart en Dineke Dertien - WaarBenJij.nu

Verrassing

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Bart en Dineke

15 Juni 2014 | Frankrijk, Vias

Lieve mensen,
Het heeft even geduurd maar ik ben er weer, want we hebben een fantastische week achter de rug.

Allereerst moet ik jullie allemaal bedanken voor de felicitaties die jullie gestuurd hebben aan Bart hij was zeer verrast van de vele reacties die we kregen en vond het heel leuk.

Bart kreeg nog een hele grote verrassing en ik zelf ook, want we kwamen maandagmiddag van het strand en stond er een Nederlandse auto met caravan bij de receptie, er stapte een man en een vrouw uit en die zwaaiden naar ons. Ineens zag ik het ik zei tegen Bart “dat zijn Henk en Danielle” en ja hoor daar kwamen ze aan met Joaquin, vreugde alom wat een fantastisch weerzien, Heerlijk!!!! De verrassing was compleet. Het was hun bedoeling om zaterdag te komen maar ze hebben pech met de auto gehad vandaar dat ze maandag aankwamen. Ze hadden ons verteld dat ze naar Italië gingen. Roelf en Corien zaten ook in het complot maar hebben mooi niets gezegd.

We hebben fantastische dagen gehad. We zijn met elkaar op de fiets naar Vias geweest. We zijn met elkaar naar het strand geweest want het was erg warm. En opa genoot ervan samen met Henk en Joaquin lekker graven in het zand. We hebben lekker gezwommen in de zee, ook Joaquin ging de zee in, hij vond het prachtig. Op de camping zat hij op zijn auto en dan moest opa hem trekken en zo kwam Bart met hem over de hele camping en hadden ze allebei plezier. We hebben een ochtendje op Joaquin gepast dan konden Henk en Danielle zelf ook even weg en hadden wij Joaquin even voor ons zelf en dat is zo leuk. Heerlijk!!!
Henk en Danielle en Joaquin zijn gebleven tot donderdag en zijn doorgegaan naar Spanje.

Vrijdag avond Nederland-Spanje.
Met elkaar naar het restaurant wat aan de zijkant helemaal open is, kijken op een groot scherm naar voetbal. Dat was reuze gezellig we zaten met een groep Nederlanders bij elkaar en hebben een fantastische avond gehad. Het hele restaurant zat vol er waren Duitser en Engelsen en Fransen. De meesten waren voor Nederland en ze vonden de prestatie geweldig.

Zaterdag kregen we weer 4 tenten vol met gasten.

Deze week geen uitstapjes gedaan want we waren veel te druk met andere dingen zoals jullie lezen. Het was een warme week 37 graden en een fantastische week. Hier kunnen we weer een poosje op teren.

We wensen jullie het allerbeste,
Liefs,

Bart en Dineke

• 18 Juni 2014 - 09:56

Buurman Van Loo:

Klinkt als een mooie verassing!